søndag 10. april 2011

Helga er over

Helgene går skremmende fort, mandag igjen i morgen!
I dag har vi vært hos mine foreldre, tanten min kom hjem fra gran canaria etter å ha vært der siden i høst....så vi måtte innom å hilse på før hun drar videre nordover.
Ellers har dagen gått med til småting og smårydding + middagslaging. I dag var det skinkestek med tilbehør på menyen, nam nam :)
Nå er de to minste i seng, eldstemann sitter foran sin pc og mannen foran tv'n og jeg her ... hehe for en sosial gjeng :P
Blir ikke lange stunden til jeg kryper opp trappa og finner senga mi heller, kjenner enda på natten med valpefødsel - gammel vet jeg....;)
Her kommer bildet av smånuskene:



De er fra 100-150 gr, så det er ikke store greiene altså.
De 3 guttene kommer for salg etterhvert (de lyseste), så er det noen der ute som ønsker en herlig liten krabat så er det bare å si ifra ;)
Mamma'n er så flink og stuller og steller med de, hun er den fødte mor.

Ellers så holder jeg på å mote meg opp for å begynne med storopprydding i 2 etasje, det trengs veldig. Vi er ikke ferdig med alle rom der, mye er halvferdig og det er irriterende. Men har en plan om å ta ett skikkelig skippertak nå i vår. Bør leie oss en container og hive masse rask som samler seg opp over år. Masse kasser og esker som ikke er åpnet etter vi flyttet hit for snart 9 år siden, så man kan vel egentlig si at vi ikke har bruk for de?
Vi må også lage et soverom til, for Alma trenger vel eget rom etterhvert. Nå er ikke jeg den som er kjappest med å få ungene på egne rom (de to andre var 2-3 år før de flyttet over på eget, hønemor?) men det har vært greit å iallefall begynt å planlegge hvordan vi skal gjøre det!



Våre nydelige jenter:

Driver å leker meg med effekter :)
Ha en flott kveld der ute:)



3 kommentarer:

  1. Ja,har tenkt på litt vårrydding her også. Nydelige barn.

    Ha ei flott våruke.

    Bente

    SvarSlett
  2. Så kos med valper. :)
    Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarene :)
    Ha en kjempeflott dag og uke dere også, nå skal det nytes at det er vår i luften :)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv