tirsdag 5. april 2011

I går var jeg og Alma i avisen, ekstrabilaget Bil &Trafikk i Adresseavisen!
Ei venninne jobber hos Bebito og de trengte en modell til en artikkel, så hun spurte meg. Vi stilte gledelig opp. Men jeg visste ikke at jeg skulle avbildes også.....ooops.....hehe


Men heldigvis var det et helt ok bilde, det ble tatt endel og dette var nok det beste av meg haha!!


Alma var svært tålmodig og ble med på å prøve diverse bilstoler, vi dro til og med ut i bilen og testet der...ikke et pip i fra lille frøken, hun sjarmerte fotografen med sine lure smil og herlige vesen *stolt mamma*


Fikk koppholder for å ha på vognen i gave hos Bebito for at vi stilte opp, det har jeg ønsket meg lenge :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv