fredag 8. april 2011

Man må feile litt

Ja, det er bra snickers og twist!!
Har virkelig knotet i dag og det ble litt av et surr her inne, men nå ser det ut til at jeg har rettet på det værste....håper jeg?
Anita trengte hjelp og ringte meg, vet ikke om jeg hjalp henne så mye, men det endte med at jeg tullet meg helt bort inne på redigeringssidene, det ble skakk og skeivt ..Men sammen er vi dynamitt, så vi roter oss inn igjen og legger våre to kloke? hoder sammen... ;)
Tror vi er inn i en goooood steam nå, vi er i bloggemodus begge to. Ringer og sender meldinger for å spørre og tipse...hehe liiiitt ivrig bare ;)

Anita lager kjempeflotte bleiekaker forresten


Denne fikk jeg når jentene arrangerte babyshower for meg, så forseggjort og fin, jeg ble skikkelig overrasket og rørt over at de ordnet dette, minne for livet ♥  ..(ville nesten ikke åpne kaka jeg, den var så dekorativ og vakker der den sto)...så er du ute etter en litt spesiell gave til vordende eller nybakte foreldre, ta kontakt med henne :)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv