søndag 17. april 2011

Nytt hus



Nytt hus er kommet i hus :)
I dag har vi vært en snartur over grensa, kjøpt litt godteri bla...viktig ;)
Kjekt å bruke dagen til noe når regnet plasker ned. Håper på bedre dager enn dette, for vi har store planer om å få utsikten vår tilbake igjen. Det har grodd igjen helt, så vi ser lite når det spirer på trærne. Så planene for påska er klar, saging og trefelling...får brukt kroppen litt da vet jeg ;) Vi har som skrevet før, valpekull her hjemme, så det blir hjemmepåske i år også - minn meg på at jeg skal planlegge bedre neste år ;) Da SKAL vi reise på hytta!!

Klem Laila

1 kommentar:

  1. Hei Laila :)
    Elsker slike sinkhus, så nydelige ღ
    La meg til som følger her hos deg...
    Ønsker deg en god påske, klem fra Mette

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv