onsdag 6. april 2011

Tannlege og kaffekos

I dag har storesøster vært hos kjeveortoped, dette blir moro!! Og ikke minst kostbart :/ Hun var veldig flink da, selv når de tok avstøpning av tennene. Noe jeg husker var helt forferdelig den gangen jeg skulle ha tannregulering, føltes som om jeg skulle kveles og jeg satt med det i munnen i en evighet. Men det gikk kjempefort i dag, så det har tydelig endret seg på noenåtyveår (eller så syntes jeg det var så grusomt at det føltes som en evighet?) Tok noen røntgenbilder også - dette kom seg på over 2000,-.... lurer på hva det ender opp med når hun er ferdig!? Etter å ha kjørt henne tilbake til skolen, tok jeg og Alma turen opp til Anita :) Skulle hjelpe henne igang med blogspotbloggen, da hun vil bytte til den. Og hun serverte nyyyydelig kake, wienerbrød og annet godt til kaffen :P Kan det med å kose vårs vi !!! Vet ikke hvor mye jeg var til hjelp da, for jeg knoter endel selv jeg altså.... men hun fikk iallefall opprettet en blogg. Blir spennende å se, hun er ei kreativ og dyktig jente, så jeg tenker det blir mye spennende å lese inne hos henne :) Gleder meg til hun er igang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv