mandag 13. februar 2012

Vinteren kommer og går..og kommer igjen

Ja sannelig, det våres ene dagen og neste dag er det rene skomakergatafølelse ut her, for deretter regnes det bort. Ikke rart man blir litt værsyk av seg :(
Men med tanke på at man kun er i midten av februar enda, så er vel det å håpe på vår enda litt for meget kanskje ;)
Jeg vet det er lenge siden jeg blogget sist, men etter at jeg begynte å jobbe igjen etter permisjonen har jeg hatt null energi til overs til slike ting. Men nå de siste ukene har jeg lest meg litt opp i blogglandia og kjenner inspirasjonen vokser seg til og blogging blir igjen en del av hverdagen ❤ gleder meg.

Det vil nok handle endel om interiør fortsatt, men også hverdagslige ting og tang.
Ønsker sårt å lære meg å hekle, noen som har gode tips til en skikkelig amatør? Hjemmesider man kan lære seg opp eller lignende`? Savner å holde på med enkelt håndarbeid, symaskinen har fått pause også, grunnet mangel på fast plass. Den står på kjøkkenet og det er vel ikke en egnet plass egentlig.

Håper mine følgere har hatt tålmodighet med meg og at dere fortsatt ønsker å henge med ❤

Ha en fortryllende natt og så blogges vi ganske så snart igjen :)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv