fredag 9. mars 2012

Påske = Gult ?

Er det sånn at Påska SKAL være gul? Gult har aldri vært min favorittfarge, så jeg har litt anstrengt forhold til å pynte huset med kyllinger og egg i den fargen....
Hvilke farger er "tillatt"?
Jeg kjøpte noe egg, for å henge på grener, på Nille i går. De er i lilla/rosa - en dus farge.




Jeg syns de er veldig søte og har en behagelig farge for meg ;)
Sikkert utradisjonelt, men men ;)

Så har jeg sølveggene mine, som jeg er så glad i. Ønsker meg flere av disse



Får vel holde litt utkikke etter påskepynt i "mine" farger tenker jeg.

Blir vel ikke lenge til vi setter det frem, koselig å pynte til de forskjellige årstidene :)




post signature






2 kommentarer:

  1. Tusen takk Laila & velkommen som følger hos meg:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei igjen. Har heller ikke noe forhold til gult, men samler litt på kjøkkenet for å få litt påskestemning.

    Ha ei flott helg

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv