torsdag 8. mars 2012

Vårlige følelser ♥

Ja, i de siste dagene har de vårlige følelsene sneket seg frem. Forutenom stort snøfall i går, som forsåvidt har smeltet bort igjen i dag, så våres det dag for dag :) Selv om jeg er realist og vet at her i trøndelag kan man få mange overraskelser enda i form at noen cm med nysnø en og annen morgen, men det er MARS og det betyr ifølge kalender at det er VÅR


For meg er våren den beste årstiden, man kan se for hver dag at det blomstrer og gror, og luktene er fantastiske. Jeg kan sitte på verandaen min og bare nyte synet av våren, kjenner det langt inni kroppen at man våkner til liv. Alt våkner da, man ser folk komme ut av vinterdvalen sin, bleke men ved godt mot ;) Dyrene er våryre og jeg tror jaggu vi mennesker kjenner litt på det også! Alt får en annen mening på en måte, alt blir lysere, både fysisk og psykisk. De siste årene har jeg kjent på at vinteren har vært tyngre enn før, tror alderen spiller inn her ;)


Her om dagen var vi nede ved sjøen for å grille og kose oss, var litt ekkel vind så det ble så vi gikk tur for det meste. Så da ble det litt skattejakt, masse drivved som lå i hauger og dunger etter Dagmar sin herjing. Skatter for mor ;) Ble ikke slik at jeg tok med så mye hjem, så jeg skal ta turen igjen i helgen tenkte jeg. Er det noen som har tips for hva man kan lage? Jeg er litt tom for ideer, men jeg tenker og drømmer til og med om natten om kranser og skilter laget av drivved *knegg*

Nå skal hu mor slappe av med BoligDrøm og lese om utestuer og om å nyte livet i solveggen ♥ VÅR VÅR VÅR





post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv