onsdag 15. august 2012

Holder på med småprosjekt ;)

Jeg holder på med småprosjekt selv om jeg ikke blogger så mye :)
Nå er det et gammelt salongbord som får et lite ansiktsløft.
Historien bak dette bordet er litt artig.

Kjøpte bussen vår, "Truls" i fjor vår og inni den sto dette bordet....ja det tok endel plass. Det er opprinnelig en skrivepult som mannen som eide bussen tok over når det skulle kastes.
Denne skrivepulten tilhørte en gang i tiden Stortingspresident (1973–81) Guttorm Hansen, han hadde visstnok dette skrivebordet mens han var på Stortinget :)
Og så havnet det hos oss :)
Mannen min har kappet ca 10-15 cm av det på høyden, det var liksom hverken fugl eller fisk, så for at det skulle brukes som salongbord måtte det ned litt.


Bilde: Prosjekt salongbord igangsatt! http://instagr.am/p/ORttNMwURK/

Nå er det ferdig malt og skal tørke, så får dere se det ferdige resultatet :)

Ha en fortreffelig dag videre ♥





post signature

1 kommentar:

  1. Spennende prosjekt!
    Gleder meg til å se resultatet ;)
    Ha en fin fin kveld!
    Klem Mirjam

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv