fredag 8. april 2011

Helgavask og valpefødsel på gang!

Ja, den helgavasken *himler med øya* ikke noe jeg gleder meg til, men som MÅ gjøres...og like kjedelig er det hver eneste gang... jeg elsker rent hus, men jeg overdriver big time om jeg sier at jeg elsker jobben med å få det rent!
Problemet er vel at det aldri blir vasket hele huset på en gang, og så flytter jeg rotet til neste rom haha...uff!
Men jeg har fått unna stua iallefall, da er det bare resten igjen.

Vi venter valper igjen og i dag har den vordende mor vært ganske så urolig, det var hun forsåvidt i natt også, grov og styra på. Men de siste timene har hun begynt å pese og det er ett godt tegn på at noe er på gang. Håper fødselen er fort gjort og ikke sånn som den var til Trinity, som holdt på i over et døgn!!! 2 uker etter min egen fødsel, da var jeg ikke helt der at jeg takla helt å sitte opp hele natta med en fødende tispe og en ammende baby......men det gikk det også, utrolig hva man klarer om man må!

Her blir det tacokveld, som vanlig på en fredag :) Ida skal på skoledans i kveld, det er stas og da gjelder det å pynte seg mest mulig (eller sånn som i dag, hvor hun ikke skal være så veldig pynta visstnok, det er litt kult å være guttete for tiden)
Nå går det i sæggebukser og DC caps og t-skjorter....i neste uke er det noe annet...hehe
Må visst trø til og skifte bleie på frøkena som klager litt oppi vippestolen, hun er snar med å si ifra om den er full ;)
Ha en flott kveld :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv