søndag 30. oktober 2011

Se min kjole :)

Ja da er kjolen så og si ferdig, mangler knappene. Har sydd med fleecefor, så den er tykk og god, skikkelig vinterkjole ;)

Vanskelig å se hele kjolen ordentlig, men her er den :)

Jeg har sydd sømmen utenpå for å få litt artige effekter på den

 Applikert et hjerte på brystet, ble skjevt og søtt ;)

 Her er foret, deilig myk fleece. Skal legge inn bilder av prinsessa med kjolen på senere :)


Her er et smekke til jeg sydde, tilgriset for anledningen  (er vel det som er poenget med hele smekken altså :P)






post signature

2 kommentarer:

  1. Hei Hei!

    Takk for a du la deg til som følger på bloggen min! Utrolig koselig det :)

    Flott blogg du også har, så jeg legger meg til her hos deg som følger også :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  2. Så fin kjole. Og den så deilig å varm ut. Morsomt å se på det du lager. Har vært en liten sytørke her, men når fikk jeg lyst til å finne fram maskinen igjen... Ha en fin bittelille julaften. Klem Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv