onsdag 15. februar 2012

Sovedag og klesvask

Ja i dag har jeg sovet leeeenge, å herlighet det var deilig. Mannen er hjemme for tiden og det nyter mitt sovehjerte godt av ;)
Lillemor har det med å starte dagen ganske så tidlig, så her er vi oppe før grisen fiser som vi sier.



 Men det blir andre boller når han er tilbake på jobb 1.mars tenker jeg. Så vi får nyte det mens han er hjemme nå og da får jeg sove på annenhver dag.
Har ei stue som er full av klær til tørk. Tørketrommelen har takket for seg og med minimalt plass på vaskerommet har jeg tatt stuen som tørkerom :/ ikke akkurat noe trivelig, det ser så fryktelig rotete ut og det stresser meg faktisk (jeg er ikke ei som har det konstant rent og ryddig hjemme altså, så langt derifra)


Men det får gå for ei stund, har hatt de store "vaskeunnaaltdagene" trodde jeg var kommet til bunnen, men da kom mellomste ned med hauger etter hauger med klær som hun mente var skitten.......hjelpes, tilbake til start!!
Med 3 unger og hunder med tepper i bur og senger så går det unna å fylle opp skittentøykurven her i huset. DET går glatt kan man si ;)



Så nå får jeg hive meg rundt og starte med bretting av klær, ikke min favorittsyssel, men det gjør seg ikke selv....desverre!! (Tror kanskje ungene tror dette skjer helt selv hihi)

Ha en fortryllende dag videre :)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv