fredag 29. april 2011

Helgavask med pauser



Da står helgen for døren og det betyr også helgevask. Rart det der med vasken, blir liksom så mange pauser underveis, plutselig så mange andre ting som er myyye mere viktig!
Som å drikke kaffe og lese Vakre hjem & Interiør, noe som er veldig viktig forresten!
Nå er det jo bryllup på tv også, ganske viktig det også *kremt* egentlig ikke for min del, men det står faktisk på akkurat nå.

Så er det jo endel andre ting også, må jo sjekke facebook, oppdaterte blogger, så var jeg og tok helgehandel i formiddag....det er jo viktig, mat må man ha! Hunder som skal ut, baby som skal aktiviseres og mates og ikke minst masse kos...ja det sier seg selv, dagen den går den!!

Og enda er det ikke skjedd så mye på helgavask fronten.......

Men dagen er ikke over og jeg har plenty med tid, sant?


Denne skal opp på veggen i dag, gammelt vindu fra huset før vi restaurerte det. Må finne noe fint å henge på den.

Nå er det en baby som trenger mating, så da blir vasken utsatt litt til...åhhuffda.... ;)

post signature

1 kommentar:

  1. Det vinduet er akkurat et slikt jeg har vært på jakt etter lenge selv hehe.... Skulle så gjerne hatt et slikt ute i gangen til alle solbrillene...

    Kristin J. c";)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv