onsdag 27. april 2011

Plastic fantastic

Ja jeg må innrømme at jeg liker det......plastikk!!

Nå snakker jeg om blomster og ikke kroppen min ;)

Fingrene mine er ikke grønne, jeg tar til og med livet av kaktusen......


Stakkar....denne får ikke mye vann og det skal de jo ikke ha, men her snakker vi ørken... *kremt* de små "stikkerne" tørker jo ut, og planten ser ut som en rynkete agurk...uff jeg er håpløs!!

Jeg er veldig glad i blomster/planter, vil gjerne ha huset fullt av dem....men hva hjelper det når jeg ikke får til å pleie dem?

Jo da finnes det en flott løsning:
PLASTIKK!!


Jeg har noen, ikke så mange altså....men noen, sånn at det er liiiiiitt grønt i huset.

Jeg ønsker meg grønne fingre!




post signature

3 kommentarer:

  1. Leste nettopp at kunstige blomster er i tiden. Mange bruker det,så fortvil ikke.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hihi, ikke så lett å holde liv i det grønne nei! Må innrøme at jeg har noen grønne liv på samvittigheten jeg også...Takk for titen på en trivelig blogg.

    SvarSlett
  3. Jeg har klart å ta livet av det meste av grønt, inkludert kaktuser *ler* Nå har jeg heldigvis en mann som har påtatt seg rollen som vanner, så nå tør jeg å ha et og annet ekte grønt;)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv