lørdag 29. oktober 2011

Syr smekker

Satte meg ved symaskinen i går kveld og det ble to smekker


Ganske så moro når det går så fort å lage de, da mister jeg ikke tålmodigheten like fort ;)
Sydd med fleece på baksiden slik at den er litt tykkere og det ikke går så fort igjennom. Masse behov for smekker her hjemme for tiden, da tenner popper frem og siklet renner ned.

I dag er planen å prøve seg på en kjole til minsta, går dette bra så blir det enda mere gøy fremover, for da er jeg vel bitt av basillen ei stund kjenner jeg meg selv rett ;)
Må en tur på Stoff og Stil i dag også, så mye fint altså :D

Ha en flott dag videre :)


post signature

1 kommentar:

  1. Heia..så koselig å se deg som følger da, for da fant jeg frem til deg :)

    Kjempefin smekke. Litt greit at prosjektene ikke er for store, da ser man liksom enden på de.

    Ha en flott dag..Hege

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv