søndag 18. mars 2012

En Hjertelig dag

God søndagsmorgen :)

Her er vi oppe før grisen fiser, litt trøtt må jeg innrømme at jeg er (kun min egen feil da jeg ikke kommer meg i seng om kveldene)
Men enkelte morgener skulle jeg virkelig ønsket at lillemor kunne sovet en eller to timer til altså ;)

I går hadde jeg og Ida på 12 år en kosedag med produksjon av hjerter, en hjertelig dag ♥
Så koselig å sitte sånn å bare skravle og kose seg. Jeg lagde 4 hjerter, mens hun lagde en hel drøss + smykker, drømmefanger og armbånd. Hun er ei kreativ jente, kjempeflink :) Når jeg tok bilder her isted fant jeg ut at hennes produksjon hadde blitt med henne opp på rommet i går kveld, så jeg fikk ikke tatt bilder av det.

Men her kommer mine hjerter iallefall








To av de er laget av gulnet noteark (Her er oppskriften jeg bruker), en er laget med blonder og den siste med tyll. Den med tyll ser litt bomullsaktig ut på avstand og litt flaskebørsteaktig ut på nært hold, hehe :)
Vi kommer nok til å leke oss mere i dag om været blir som det er meldt (kuling og regn)


Denne fikk jeg av min mor i helgen, nydelig krukke/vase. Jeg har lys i den, men tror det er fantasien som setter stopper for hva man kan bruke den til. Tenkte å pimpe den opp med litt blonder.





Så vil jeg si tuuusen takk for koselig tilbakemeldinger på forrige innlegg, jeg blir så barnslig glad inni meg når jeg ser at dere har kommentert, det varmer så utrolig mye. Og ♥ velkommen til dere nye følgere, så utrolig koselig at akkurat DU vil følge meg, setter stor pris på det skal dere vite.


Lillemor bruker å leke seg ei stund før hun spiser, nå er hun visst ferdiglekt og klar for mat. Så da må jeg hive meg i gang med frokostlaging.

Ha en fortryllende dag alle sammen




post signature




1 kommentar:

  1. Heisann;)

    Så utrolig koselig blogg du har:)

    Velkommen som følger hos meg. Jeg legger meg til hos deg og jeg..

    De lilla eggene på Nille, har jeg også kjøpt meg. hehe..
    har ikke hengt de opp enda, men det blir vel snart tenker jeg.

    Ha en riktig så fin dag.

    Klem fra Margareth ( Bergen)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv