mandag 19. mars 2012

Våren ble til vinter igjen...

Men her i Trøndelag er vi vant til det, selv om det er litt nedtur når snøen laver ned. Men den blir ikke liggende, bare å snø det!! For VÅREN er her, nemlig, så snøen taper til slutt uansett!

Bilde tatt i går og i sted:




I går var været så nydelig på dagen, vi var ute lenge. Gikk tur med hunder og lekte i hagen.



Hestehovene spretter frem i grøftekanter og minner meg om barndommen, da hestehoven betydde at NÅ, nå var det tid for joggesko og ikke tunge cherrox ;) Husker jeg hadde joggesko med en kenguru på, med glidelåslomme på siden - ahhh de var altså såååå fine :) Men det er jo en mannsalder siden nå da...*kremt*




En av hundene våryr på plena, litt uklart bilde....vanskelig å fokusere på en spretten hund i løpemodus ;)
Herlig når de kan løpe fritt rundt, fordelen med såpass stor hage som vi har.


Så må jeg legge til dette nydelige fatet jeg kjøpte hos Shabby Chic i Nonnegt. på fredagen.
Ikke bare har de nydelige ting der, men det er så herlig å komme inn dit. Så hyggelige og imøtekommende mennesker :) Kaffe og kaffebrød blir man tilbudt, og man føler seg veldig velkommen. Og det presiseres at man ikke må kjøpe noe for å komme dit, hjertelig velkommen inn er man om man bare vil se litt også. Herlig :)







Akkurat nå ble det lysfat av det, men det kan endre seg ;)

Nå tror jeg at vi kler på oss og kommer oss ut på tur, til tross for mengder snø som ligger. Sola tittet faktisk frem og det MÅ nytes :)

Ha en fortryllende dag alle sammen :)





post signature

1 kommentar:

  1. Hei på deg.
    En herlig tid vi har foran oss nå!! Her "krangler" årstidene litt, men håper våren vinner til slutt!!
    Å, joda husker veldig god følelsen når tunge vinter sko ble byttet ut med lette små sko.. herlig!!
    Deilig vårlige bilder her hos deg.
    Ønsker deg en riktig fin kveld.
    Klem, Monica

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv