tirsdag 24. mai 2011

Da var jeg tilbake :)

En aldri så liten bloggpause ble det. Endelig ferdig med dåpen og da kan man puste som normalt igjen hehe. Er ikke storfan av å arrangere selskaper, så jeg er veldig glad når det er ferdig ;) Da er det 4 år til neste og det blir konfirmasjonen til mellomste :)

Her er stolt storesøster med dåpsbarnet, våre flotte jenter :)


Og stolt storebror som bar lillesøster til dåpen :) Er veldig stolt av min flotte sønn som tok på seg ansvaret og bar lillesøster, mammahjertet svulmer over av de 3 flotte barna våre!

Det har ikke blitt tatt så mye bilder annet enn dåpsbilder og familiebilder i den siste uka, men jeg tok noen i full fart isted, så det er noe å se på iallefall :)






Ikke mye som har skjedd på interiørfronten heller, men nå har jeg iallefall bedre tid til å pusle litt her hjemme. Jeg har fremdeles ikke funnet knotter til kjøpmannsdisken min, noen som har tips? Helst glass el.
Kommer bilder når den er ferdig :)

Jeg kommer sterkere tilbake i morgen, måtte gi et lite livstegn følte jeg.

Ha en fantastisk dag videre :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med overstått dåp. Flotte barn du har

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv