søndag 15. mai 2011

Endelig normalt?


Det har vært mye rot her i bloggeland ser jeg, innlegg forsvant, kom tilbake og forsvant igjen....nå ser det ut som det er tilbake til normalen igjen? Hope so! Har ikke fått oppdatert meg hos de jeg følger heller, får sette meg ned å se over nye innlegg i kveld tror jeg :)






I dag har jeg laget stroganoffgryte til 18 stk! Vi skal ha dåp neste helg og jeg fant ut at jeg skulle gjøre ferdig maten i helga og fryse det ned. Sparer meg selv for masse stress, har jo egentlig nok å gjøre da. Skal bake 3 kaker også neste lørdag, så det blir nok å gjøre dagen før. Baker Foccaciabrød en dag i uka som kommer som jeg også fryser ned....kjekt med alt som er gjort :)


Er ferdig med bordkortene også, veldig fornøyd med det. Heldigvis er vi ikke så mange hehe ;)





Blir lenge til jeg bryner meg på et slikt prosjekt, har ikke tålmodighet til sånt småplukk....men jeg ble fornøyd med jobben :)



post signature




2 kommentarer:

  1. Så utrolig søte bordkort. Det kan jeg tenke meg var et prikkelarbeid ja. Men verdt det når resultatet blir så bra.
    Kjekt å gjøre som du har gjort, lage ferdig maten i god tid og fryse den.
    Da slipper du å sitte helt utslitt på den store dagen.
    Ønsker deg en flott nasjonaldag og lykke til med dåpen:))

    SvarSlett
  2. Fine bordkort du har laga! Det tek mykje tid, eg har sjølv pirka med dei... Men tru meg, du får mange koselige tilbakemeldingar på dei :)
    Lykke til med den store dagen!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, det setter jeg stor pris på :)

Bloggarkiv